Friday, December 5, 2008

Naib Canselor UPSI Terima Menantu

Tanjung Malim, 5 Dis: Seluruh mahasiswa UPSI mengucapkan tahniah kepada Naib Canselor UPSI, Prof. Dato’ Dr. Aminah Binti Ayob yang bakal menerima menantu pada 6 Disember 2008. Anakanda Dato’ VC, Elisa Farazana Binti Idris bakal melangsungkan majlis perkahwinan dengan jejaka pilihan hati, Philip Safwan Von Huben di sini.

Dalam pada itu, 4 biro utama dalam MPP UPSI 08/09 sempat menghadiahkan cenderamata buat pasangan mempelai dengan diwakili oleh Exco Kebajikan dan Kemasyarakatan, Saudara Zulhilmi Mohd Noor. Hadiah disampaikan melalui Setiausaha Dato’ di pejabatnya semalam.

Saudara Zulhilmi ketika menyampaikan cenderamata

Saudara Zulhilmi juga sempat menyampaikan salam kepada Dato’ dan memohon kemaafan kerana tidak dapat hadir bagi memeriahkan lagi majlis perkahwinan yang akan berlangsung esok kerana atas kekangan masa dan keluarga.

Sebelum mengakhiri perjumpaan, saudara Zulhilmi juga sempat mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada kedua-dua mempelai dan tahniah kepada Dato’ VC mewakili 4 biro tersebut iaitu Biro Latihan dan Pembangunan Sahsiah, Biro Kebajikan dan Kemasyarakatan, Biro Akademik dan Penyelidikan serta Biro Kesenian dan Kebudayaan.

Sebagai Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah MPP UPSI 08/09, saya mewakili seluruh mahasiswa/I UPSI mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada mempelai dan tahniah kepada Prof. Dato’ Dr. Aminah. Doa kami, semoga pasangan mempelai diberkati dan dirahmati oleh Allah hingga ke akhir hayat. Amin.


Akmal Bin Madzir,

Exco Latihan Dan Pembangunan Sahsiah

MPP UPSI 08/09

1 comment:

emykina said...

camane nk contact saudara zulhilmi mohd noor ni? he's my long lost friend. dlu pendiam n group anti perempuan skang da jd mpp. hahaha..